Első feriblog(Y)

 2009.12.07. 21:56

Nos, amint látjátok én is felkerültem olyan nagynevű alkotók közé, mint pl. Jé vagy Ká. Mivel ez az első bejegyzésem lesz próbálom nem elüldözni első a rengeteg sok olvasónkat, egyszóval moderálom magam. Ebben a pillanatban épp M...val aknakeresőzöm, pasziánszozom, kővarázslózom. K*rva jó unaloműző. :D Háh.  Győztem.(Y)

NAAAA miért ugrott enter után ekkorát. deszaaaar:D nemtom amúgy Káék, hogy a rákba tudnak írni folyamatosan. Na jó nekem van néha olyan, hogy rámjön az agymenés (csakhogy bence szavaival éljek) , szal nemtom, lehet hülye ötlet volt a blogolás. Tegnap mikor megkértem Ká-t hogy írhassak, kajak tele voltam ihlettel, de k*rvára elfelejtettem mindent. Na mindegy. Majd talán holnap. Ja nem. Mert tánc van . Tököm tele van már a szalagavatóval. Hála istennek ezen a héten vége.

Na , ez a gyogyós Ká felrakta félkészen, pedig még ugy terveztem hogy 6-7 oldalt irok hozzá. De ha nem hát nem. Mindenesetre egy részlet M...ból:

Feriiii                     üzenete (22:00):
*bazz
                 Feriiii                     üzenete (22:00):
*kővarázslóztam kával
                 Feriiii                     üzenete (22:01):
*és 9ezerig megse állt...
                 Feriiii                     üzenete (22:01):
*én csak 5ezereig tudtam menni:D
M... üzenete (22:01):
*kocka ?
M... üzenete (22:01):
*:D
M... üzenete (22:01):
*vagy csak szerencsés
M... üzenete (22:01):
*én bealszom azon a szar játékon:D
                 Feriiii                     üzenete (22:01):
*:D
M... üzenete (22:01):
*inkább a fütyimmel játszok
 

Nos, khm: Hát ennyit M...ról. Mindig is tudtunk rejtett abberációiról, lsd http://blog.puruttya.hu

Nade erről nembeszélünk. Majd máskor. Talán. Mára ennyit. Alvás . Neked is javaslom Ká ahelyett hogy az én írásom cenzúrázod!! Nincs rá szükség(A)

Bye

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://torzkapitany.blog.hu/api/trackback/id/tr421581842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K...i 2009.12.07. 22:42:26

Ezúton is gratulálok első posztodhoz. ILYET még én se tudtam volna.

Egyedi nick. 2009.12.24. 19:58:23

NAh ja. HA ha ha ha ha ha csak ennyi. Meg mégegy ha. :D

fletusz 2015.05.11. 22:11:24

nem emlékszem ugyan, de minden bizonnyal kár volt cenzúrázni :D
süti beállítások módosítása