Iskola helyett..

 2010.01.26. 09:43

... vajh mit csináljon az ember lánya? Hámozzon borsót? Esetleg fürkésszen madárfészket a fenyő ága közt? Vagy kösse meg nagymamakori lábszármelegítőjét?

Ugyan, inkább ébredjünk fel némi érdekes, némi kivetnivaló maga után hagyó és minthogy nem levék jártas a stílusmeghatározásban, valami tüctüc angol klubzenére hajazó mókát hallgatva! Aki tudja, hogy a stílusán kívül ez mi a picsa, az kérem szóljon. Plíz.

 

Minőségi angol áru! Made in the UK. Aye.

 

tévedés ne essék, nem lógok, csak kiélvezve a végzőslét örömeit, 4.órára kell bepottyannom a Ziskolába :)

Címkék: agyhalál tudjaahalál füleidnek not yummie én írtam hee

A bejegyzés trackback címe:

https://torzkapitany.blog.hu/api/trackback/id/tr211702923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K...i 2010.01.29. 18:32:59

Tessék, de csak azért, mert nagyon unatkozom és mert én vagyok a legjobbfej a társaságból:
"Van ez a grime nevű izé, stílus / mozgalom / hájp, amibe több-kevesebb habozással be szokás sorolni Dizzee-t. Azt én már nem követem, hogy mennyire az ő, meg mije ő a grime-nak. Az viszont biztos, hogy Wiley a grime egyik megalkotója, valamint királya. Harmadik nagylemezénél, a Playtime Is Overnél grime-abb grime-ot aligha talál az ember kerek e világon. Súlyos, nagyon digitális (kicsit digidubos) basszusmenetek, ezek a hülye pattogós dobgépek, meg a régi időket idéző hideglelős-idióta szintihangok, egyszerű dallamocskák. Ha már a butaság-vonalon indultam el: ez is az, igen. Viszont akar valami többet is, mégpedig hangulatfestést, az urbánus (magyarul ezt városinak mondjuk) elidegenedést felfesteni, az esőáztatta kelet-londoni utcákon gomolygó bűnt vagy valami hasonló ócska képzavart zenébe önteni." (Quart-ról) :)
süti beállítások módosítása