Megihletett a kémia óra

 2008.04.17. 20:53
Az a helyzet, hogy most kémoszon a drogokat vesszük, ami persze marha érdekes lenne, ha nem ugyanazt a szájbarágós szöveget nyomatnák le ezredjére is, hogy 
Ha barátodról, testvéredről kiderül, hogy drogozik, próbáld megtudni tőle, hogy miért teszi!...Tájékozódj arról, hogy tisztában van-e tevékenysége egészségi és jogi vonatkozásaival!...
-.-
Hát persze, nyilván nem fog elküldeni a jó büdös p****ba, ha ilyen kérdésekkel állítasz oda. Szóval, miután levontam a következtetést, hogy mekkora szar ez a könyv (már úgy az egész, az alkánoktól a karbamidgyantáig), figyelmemet egészen más irányú tevékenységre irányítottam. Ahá, délután megírom a blogba - gondolá a naiv gyermek. Vagyis én. Persze, úgy alakult, hogy vasárnap dél lett a péntek délutánból.
Mindegy, nem is ez a lényeg (mármint hogy milyen lusta vagyok), hanem hogy rábukkantam egy sajátságosan nem szarozó kampányra, amit The Meth Project névre kereszteltek. Asztmongyahogy: Not even once. Vagyis "egyszer sem". Most mindjárt meglátjátok, hogy nem a levegőbe beszélek...íme a televíziós varázslásuk:

                                                                                                                              Nézd meg a plakátokat is, itt. Na erre mondják, hogy radikális. Vagy  közönséges?

Címkék: tudjaahalál

A bejegyzés trackback címe:

https://torzkapitany.blog.hu/api/trackback/id/tr28430545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ikri 2008.04.17. 22:10:03

Ez kurva jó!!!!

Amúgy, a metanfetaminok ellen kampányol konkrétan, amennyire kiveszem...

"Én úgy sem leszek olyan, mint az a srác azon a bulin. Én úgy sem leszek olyan, mint az a srác! ÉN ÚGY SEM LESZEK OLYAN, MINT AZ A SRÁÁÁC!!!!"

Félelmetesen jó!

ikri 2008.04.17. 22:15:25


Igen, megnéztem a linket is, amit adtál... jól gondoltam, valóban a metanfetaminokról szól konkrétan.

Igy jönne be a lottó ötösöm (nem lottózom)

phon vacano 2008.04.17. 22:56:40

Az alkánoktól a karbamidgyantáig. Nem olyan szar az. Hülyének lenni nem dicsőség. MetAMfetamin. Mars tanulni.

:-)

W 2008.04.17. 23:17:19

hát, ha a drogprevenció ilyen egyszerűen működne...

de nem. ezek a filmek pont azokat sokkolják, borzasztják el, vagy egyszerűen csak gondolkoztatják el, akik amúgy sem próbálnák ki. aki a kipróbálás gondolatával játszik, azt ez nem fogja elriasztani. aki alkalmi használó, az már saját élményből "tudja", hogy a reklám "hazudik". aki meg már kőkemény függő, annak ugyebár késő :D

ezek a filmek elsősorban arra jók, hogy a drogokkal közvetlen tapasztalatot soha nem szerző nézőkben a drogosokról kialakult sztereotípiákat tovább erősítsék. másra nemigen.

Sáfrány 2008.04.18. 02:55:16

Hát az amfetaminfélékre azért elég könnyedén rá lehet csúszkálni, és a meth kábé úgy viszonyul a "sima" speedhez mint a crack a kokainhoz. Emlékszem Angyalföldön laktam évekkel ezelőtt egy meglehetősen lepukkant bérház legfelső emeletén, és elég nyilvánvaló volt hogy mivel foglalkozik a földszinten egy kisebbségi család, kiegészítve a (purdék számából ítélve nem kevés) segílykét.
Egy nap bent a munkahelyemen olvasom hogy kommandósok lekapcsoltak a környékemen egy felfegyverzett drogelosztó-központot - a kedves földszinti lakókat, felismertem a graffitit a kapun.

Már aznap este végigcsöngetett minden lakást egy durván zavart állapotú, taknyanyála egybefolyó fiatal fazon, hogy nem-e tudjuk-e hogy mi történt az emberével. Mint a szétfőtt tészta, olyan volt, a szemét nem tudta nyitva tartani. Láttam már egy pár szánalmas alakot, de ez a gyerek, ez mindet alázta alulról. Gondolom ő is csak egyszer próbálta ki lőni a speedet. Aztán onnantól a speed lőtte őt.

Kapott tőlem egy marék c-vitamint hadd rágcsálja, meg egy kékpont-névjegykártyát. Őszintén szólva nem nagyon hiszem hogy sikerült rendbetennie a figurának később az életét, baromira messze járt már. Egyébként nem kell ahhoz drog hogy valaki lemenjen egysejtűbe, az alkoholizmus és a gyógyszerezés lényegesen nagyobb társadalmi probléma mint az illegális drogok. Vagy említhetném még a szipuzást, amitől egy bizonyos erőszakos réteg, akik jellegzetes szubkultúrájában a szerves oldószerek inhalálása divatos, totál kontrollját tudja veszteni, és igen, a buszon késsel hadonászó szipus szerintem baromira veszélyes és kezelhetetlen.

Láttam olyan jelenetet hogy azt hittem valami kandi kamera: higítós zacskó felszállt a villamosra és húzta maga után a gazdaszervezet. Össze-vissza rángatózott a szipus a zacskó végén, de az anyaga, annak a felszíne sem rebbent. Ritka morbid látvány volt. Budapest, Kőbánya.

A videók meg jók, egen, pont erről van szó.

ikri 2008.04.18. 08:04:40


W: szükség van az ilyen filmekre, az ilyen munkára, szerintem nagyon is!

Valamiről nem lehet eleget beszélni... ez a jelenség pedig talán a legsúlyosabb társadalmi probléma, bármennyire is elcsépeltnek hangzik már ez a szó.

Egyébként elnézést az elírásért, este negyed 11 és 8 óra munka meg 4 óra esti suli után már nem nagyon fog az agyam... ehhez már nem elég a kávé, valami aMfetamin származék tarthatna csak teljesen ébren :P

Ismertem egy lányt amúgy, aki erősen ontopik lehetne itt. Pár éve megszakadt vele minden kapcsolatom (én szakítottam meg vele mindent, mert már nem bírtam idegekkel),s igazából csak reméltem, hogy még életben van. Aztán februárban rábukkantam az iwiw adatlapjára, férjhez ment, januárban gyereket szült. (a férjét is ismerem , párszor találkoztam vele is, szintén "ontopik")
Remélem mindannyian egészségesek, s valahogy mégiscsak sikerült helyrezökkeniük... de azért látnotok kellene, hogy mit művelt a csajjal a 3-4 évnyi masszív intravénázás, hogy hogy nézett ki akkor és most...

süti beállítások módosítása