Meh..

 2009.07.13. 18:25

Igazán rámfogható, hogy elfelejtettem a blogolást, most vagy megkövezés vagy per, válasszatok, bár a szóbeli -ellenőrzőbe leírt- felszólítás á la Kata jobb lenne, köszi. Jah és tessék plusz pontként beszámitani (kredit, ha egyetemre készülünk) hogy a címemre is emlékeztem! Sőt be is tudtam jelentkezni (azt el kéne hallgatnom hogy igazándiból 4 hónapja log in és azóta is.)

Szóval, (majdnem lett egy "hát" bár háttal nem kezdünk mondatot haha nagyon rossz tudm) tessék, most több nem telik az öreg szivacs-használhatatlan agyamtól (reméljük fog), és itt van egy egy zene a szegény emberek empéháromlejátszojából. Csak lazán, reggae-jazz-rock, vagy hát én nemtudom, tessék meghatározni vagy megkérdezni az új-zélandi zenészeket; a zenestílus meghatározása mindig is a gyengm volt.

 

És ígérem a typokra mostmár viugyáznio fogpk. ahogy a helyesírásra is, télleh.

 

Címkék: zene hétköznapi én írtam hee

A bejegyzés trackback címe:

https://torzkapitany.blog.hu/api/trackback/id/tr971244217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása